hurvagumman

Alla inlägg under november 2010

Av Eva Törnblad - 16 november 2010 07:30

God morgon alla glada!


Jag har haft en god natt men kunde ha sovit ett tag till. Men varför ska man göra det ser inte bra ut o sova för länge.

Idag är det jobb som gäller börjar 16-10.

I morgon kommer Ewa o Sara in till Lund vi ska kolla om dom har en silvrig gran på rusta. Undrar vad som har hänt med mej, innan skulle jag inte kunna tänka mej något annat än en grön gran. Jaja man blir kanske lite konstig på äldre dagar.

Sedan blir det viktväktarna. Tror inte det hänt mycket här, känns inte så men vi får väl se.

Sen blir det affären o handla, bäst att passa på när man åker bil.

Ja det var väl vad som ska hända nu dessa dagarna.

Ha det gott där ute o var rädda om er.

Av Eva Törnblad - 15 november 2010 22:37

Hej alla glada!

Det var ett tag sedan sist, o nu har dottern o Ewa tjatat på mej att jag ska skriva.

Så nu blev jag färdig till det.

Jaha vad har hänt då, inte mycket. Var i kyrkan o sjöng i går o avtackade kyrkoherden.

Varit ledig i helgen, jobbat idag. Det är inte kul att sluta nu på kvällen när det är mörkt o kallt, då kan man hellre ha natten oxå.

Nu har jag 3 nätter i denna veckan, skönt att slippa ut på kvällen för jag börjar typ 15 en dag o 16 en dag. Sen på söndag börjar jag 9,00 o jobbar till 10,00 på måndagen.

Nej nu ska jag nanna kudden. Ha det bra o var rädda om er där ute.

Av Eva Törnblad - 10 november 2010 23:22

Hej alla glada!


Vad har hänt i dag då. Varit på viktväktarna, gick inte så bra idag. Fick ett bakslag, men konsulten sa att det nog var för att jag hade gått ner mycket dom 2 första veckorna. Får väl hoppas på det.

Sedan var det apt på jobb i 3 timmar.

När jag kom hem så lagade jag mat. I dag blev det taco gott.

Sedan bar det av till kören, börjat öva till första advent o julkonserten.

Ja o nu sitter jag här framför tv n o datan, funderar på om det inte snart är dags att nanna kudden.

Ha det gott o var rädda om er där ute.

Av Eva Törnblad - 3 november 2010 17:48

Hej!


Idag har jag varit på viktväktarna o vägt mej, 2,7 kg ner denna veckan. Gissa om jag blev snopen, tycker att denna veckan har varit lite trög. Nu håller jag på med maten, o sen bär det av ner till kören för att sjunga. Undrar när min dotter kommer hem i kväll, hon har åkt till Halmstad för att träffa en kompis. Fick precis ett samtal åker från Halmstad nu 18,04, så jag får hem henne i bra tid. Hahaha sån hönsmamma man är. Nej nu ska jag äta, ha det gott o var rädda om er där ute.

Av Eva Törnblad - 2 november 2010 18:31

Hej!


Har inte skrivit på några dagar, men nu så.

Ja vad har hänt idag då, inte mycket städat lite. Nu efter maten blev jag lite slö, men ska tömma diskmaskinen o sätta in det jag har. Tvättat lite.

I morgon är det dags att åka till viktväktarna, undrar hur det har gått. Ja det återstår o se. Efter det ska vi åka o handla innan det är dags att åka hem igen, o fortsätta städa. På torsdag ska jag ha ljus o krydd o oriflameparty uppe på idrottshallen här i Hurva. Hoppas på att det kommer en del människor, så mycket trevligare då. Nu ska jag se färdigt Navy cis sen väntar diskmaskinen. Ha det bra o var rädda om er där ute.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards