hurvagumman

Alla inlägg under mars 2011

Av Eva Törnblad - 8 mars 2011 12:11

Nu har jag fått tid till Landskrona igen, för besök till läkare,sköterska o narkosbedömning samt provtagning. Blir jag godkänd där så blir det op 4/5.

Idag så väntar jobbet på mej 15-10 långpass.

I morgon är det viktväktarna som gäller, får vi se om jag tappat fler kilo eller hekto vem vet.

Ja det händer väl inte så mycket mer i dag, lite god lunch innan jag sticker. Ni får ha det så bra. Var rädda om er där ute.

Av Eva Törnblad - 7 mars 2011 08:29

Fick jag igång mej, hahaha. Fixat lite i köket, bytt ut duschslangen så nu går det bättre att duscha.

Mitt förkylda barn åkte in till skolan för att lämna datan som ska rensas o uppdateras.

Lite lunch sen innan det är dags att åka till jobb o göra ett kvällspass.

Får kolla lite i datan nu sen får jag väl vara lite snäll o låna ut min till Sara, ska ju ändå jobba.

Nu ska jag fortsätta med mitt.

Var rädda om er där ute.

Av Eva Törnblad - 6 mars 2011 22:22

Väder det har varit i dag. Började dagen med att baka bröd.

Köet en maskin tvätt.

I eftermiddags var jag ,Ewa o Fabian ute o gick en sväng. Ja Fabian han cyklade förstås.

Då var denna helgen slut o i morgon är det jobb som gäller.

Nu funderar jag snart på att nanna kudden, ska se färdigt Wallander först.

God natt.

Var rädda om er där ute.

Av Eva Törnblad - 5 mars 2011 14:53

Nu har vi ätit resterna från tacon vi hade i går. O det var mmmm.

Har inte fått gjort något i dag, än så länge. Men vem vet det blir kanske gjort något sen haha. Hej så länge.

Av Eva Törnblad - 5 mars 2011 12:30

Det var längesedan jag var här o skrev, dotterna skälde lite på mej så jag vågade inget annat. Hahaha skämt o sido, har inte känt för att skriva. Ja vad har då hänt inte så mycket. Har nu gått ner 17,5 kg, vilket är skönt.

I dag är det även skönt att solen skiner, det är på tiden nu vill jag ha vår.

Idag ska jag baka lite bröd, tvätta lite kanske o bara ta det lugnt.

Nej nu har jag inte mer att skriva idag. Får se när jag skriver nästa gång. Var rädda om er där ute.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards