hurvagumman

Direktlänk till inlägg 15 maj 2011

Tjinge ling!

Av Eva Törnblad - 15 maj 2011 20:55

Vad har hänt i dag då, ja jag har varit ute på mina 3 promenadrunder.

Eftermiddags turen fick jag med mej Pia ut.

Nu i kväll har jag provat att äta lite sil. Stod i mitt häfte som jag fick från sjukan, att man kan äta det när man äter mjukkonsistens mat dock tugga väl. 

O hur fungerade det då, jo då bra än så länge mår jag bra.

Tänkte inte väga mej förrens på tisdag, så får vi se hur det har gått.

Nu ska jag fortsätta titta på hockyn.

Ha det så bra o var rädda om er där ute kram.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva Törnblad - 16 maj 2011 21:57

Nu så har jag blivit av med stygnen, så himla skönt.  Kliade som bara den ju. Vad har mer hänt idag, ja inte mycket. Var med Sara på banken sen ica o handlade. Varit ute på mina 3 rundor idag, regnat lite på två av dom. Men det gjorde inget...

Av Eva Törnblad - 14 maj 2011 20:01

Hej o hå! Det var ett tag sen sist. Vad har hänt sen sist då? Jo jag har äntligen varit inne o blivit opererad. Det var onsdag 4 maj. Sedan dess har jag gått ner 4,8 kg. O jag kan säga mår så jävla bra, men så följer jag oxå ordinationen ti...

Av Eva Törnblad - 8 mars 2011 12:11

Nu har jag fått tid till Landskrona igen, för besök till läkare,sköterska o narkosbedömning samt provtagning. Blir jag godkänd där så blir det op 4/5. Idag så väntar jobbet på mej 15-10 långpass. I morgon är det viktväktarna som gäller, får vi se...

Av Eva Törnblad - 7 mars 2011 08:29

Fick jag igång mej, hahaha. Fixat lite i köket, bytt ut duschslangen så nu går det bättre att duscha. Mitt förkylda barn åkte in till skolan för att lämna datan som ska rensas o uppdateras. Lite lunch sen innan det är dags att åka till jobb o gör...

Av Eva Törnblad - 6 mars 2011 22:22

Väder det har varit i dag. Började dagen med att baka bröd. Köet en maskin tvätt. I eftermiddags var jag ,Ewa o Fabian ute o gick en sväng. Ja Fabian han cyklade förstås. Då var denna helgen slut o i morgon är det jobb som gäller. Nu funderar...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards