hurvagumman

Alla inlägg under maj 2011

Av Eva Törnblad - 16 maj 2011 21:57

Nu så har jag blivit av med stygnen, så himla skönt. 

Kliade som bara den ju.

Vad har mer hänt idag, ja inte mycket.

Var med Sara på banken sen ica o handlade.

Varit ute på mina 3 rundor idag, regnat lite på två av dom.

Men det gjorde inget bara skönt.

I morgon tänkte jag väga mej, ska bli spännande.

Annars mår jag som en drottning, ja ok som en prinsessa då.

Nu ska jag gå o ta lite te o drick.

Ni får ha det så bra, var rädda om er där ute kram.

Av Eva Törnblad - 15 maj 2011 20:55

Vad har hänt i dag då, ja jag har varit ute på mina 3 promenadrunder.

Eftermiddags turen fick jag med mej Pia ut.

Nu i kväll har jag provat att äta lite sil. Stod i mitt häfte som jag fick från sjukan, att man kan äta det när man äter mjukkonsistens mat dock tugga väl. 

O hur fungerade det då, jo då bra än så länge mår jag bra.

Tänkte inte väga mej förrens på tisdag, så får vi se hur det har gått.

Nu ska jag fortsätta titta på hockyn.

Ha det så bra o var rädda om er där ute kram.

Av Eva Törnblad - 14 maj 2011 20:01

Hej o hå!

Det var ett tag sen sist.

Vad har hänt sen sist då?

Jo jag har äntligen varit inne o blivit opererad. Det var onsdag 4 maj.

Sedan dess har jag gått ner 4,8 kg.

O jag kan säga mår så jävla bra, men så följer jag oxå ordinationen till punkt o pricka.

Det är viktigt tycker jag.

Jag skulle flyta i 1 vecka vilket jag gjort.

Sedan skulle jag börja med mjukkonsistensmat, vilket jag började med i går.

Mmm säger jag skönt att äntligen få något riktigt i sej inte bara flytande.

Nu ska jag gå på det i ca 2 veckor, så jag hinner precis börja äta vanligt tills jag ska till Danmark med kören.

Jag promenerar 30 minuter 3 gånger om dagen. O så fort jag får så ska jag börja träna styrketräning igen.

Jag ska försöka vara duktig o uppdataera här hur det går för mej.

Hej så länge, var rädda om er där ute.

Kramar :o)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards