hurvagumman

Alla inlägg under december 2010

Av Eva Törnblad - 21 december 2010 23:45

Ja det är vad vi har gjort nu sent på kvällen. Vet vi är lite tokiga jag o dottern.

Köpt en laxsida som jag lagt för gravning. Nu närmar vi oss julafton, hoppas vädret håller sej så pass att det går att ta sej upp till familjen.

Nu är det så fruktansvärt kallt 17-18 minus. Skulle kunna emigrera till ett varmt land. Min kropp är inte gjord för sådant här väder fy. I morgon ska jag först inom o väga mej på viktväktarna sen till jobb. Torsdag jobb dagtid, sen är jag ledig 3 dagar ska bli skönt.Nu är det snart dags för sängen.

Ha det bra o var rädda om er där ute.

Av Eva Törnblad - 15 december 2010 21:36

Hej hopp alla!

Var ett tag sen, o vad har hänt då. Jo idag var jag på viktväktarna o har efter 8 veckor gått ner 10,5 kg. Jag är givitvis mycket nöjd. Sitter här o blir j-vligt irrietrad på musen som springer runt i taket, syörig rackare. Nu är det snart jul o har jag köpt julklapparna än, svar nej. Har börjat köpt 2 st, men ska iväg i morgon hade jag tänkt. Sen är det nyår o vad händer då. Jo då ska vi till Malmö på 25 års fest o så ska vi sova på hotell.

Nej nu ska jag kolla tv igen, ni får ha det så bra.

Var rädda om er där ute.

Av Eva Törnblad - 6 december 2010 20:37

Tjabba!


Nu är jag här igen, sitter o tittar på tv.

Har varit ledig idag o vad har jag gjort då. Jo jag tog bussen upp o hälsa på min mor.

O när syrran slutat jobbet kom hon oxå, o så fikade vi lunch.

Efter det åkte vi till farmor o Putte o tog en kopp kaffe o var lite trevliga.

Sedan körde syrran o morsan mej hem. Har en mycket snäll syrra.

Nu tänker säkert dom flesta, ja ja vad kostade nu det hahaha. Absolut inget.

Imorgon är det jobb igen 9.30- 15.30 eller så är det 16. Bra man vet hur man ska jobba, men vi har ändrat i schemat ett antal gånger. Så nu hoppas vi det är sista gången på ett bra tag.

Nu ska jag fika, ni får ha det bra.

Var rädda om er där ute.

Av Eva Törnblad - 4 december 2010 18:10

Hej alla glada!


Det var ett tag sen jag skrev här. Så jag fick väl ta mej i kragen.

I dag har jag o Sara varit i Lund, o shoppat. Jag har köpt mej en ny morgonrock, det är varm o skön. Fikat på espressohouse, mmm gott o där träffa vi på Gabbi o Sofia. Trevligt det var ett tag sen i alla fall Sofia.

Ja sen åkte vi hem o om en stund ska jag göra sushi, sen ska jag bara ta det lugnt framför tv.

Imorgon är det jobb dags, vi ska ha anhörigträff.

I går fredags var jag i Malmö på big bowl o bowlade o åt julbuffe med jobbet trevligt.

Ja det var allt för idag, så nu kan Sara o Ewa vara glada ett tag.


Ha det o var rädda om er där ute.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards